Televizioni Koha
Lajme > Botė > Dy filxhanė kafe nė ditė, mbrojnė nga Parkinsoni
Dy filxhanë kafe në ditë, mbrojnë nga Parkinsoni
5 gusht- Shkencëtarët pranë Universitetit McGill në Montreal, ku është realizuar studimi, rekomandojnë që të mos teprohet me kafe dhe të mos pritet shumë efekt nga ajo, por një efekt i lehtë parandalues.
Dy filxhanė kafe nė ditė, mbrojnė nga Parkinsoni
Një hulumtim i realizuar së fundmi ka konfirmuar se njerëzit të cilët konsumojnë kafe janë më pak të rrezikuar që të sëmuren nga sëmundja Parkinson.

Autorët e studimit thonë se dy filxhanë kafe në ditë, dukshëm mund të zvogëlojnë simptomat që lidhen me këtë sëmundje.

Shkencëtarët pranë Universitetit McGill në Montreal, ku është realizuar studimi, rekomandojnë që të mos teprohet me kafe dhe të mos pritet shumë efekt nga ajo, por një efekt i lehtë parandalues.

Studimet e mëparshme kanë treguar, po ashtu, se kafeina ka efekt edhe në parandalimin e sëmundjes Alzheimer


Publikuar: 05.08.2012 (13:47), Lexuar: 372 herė
Komentet

Komenti juaj
Ndalohet përdorimi i gjuhës degjenerues dhe fjalëve ofenduese ndaj individëve dhe ndaj grupeve specifike, si dhe komentimet që s`kanë të bëjnë me temën e artikullit.

Copyright © 2007 - 2010 Tv Koha. Tė gjitha drejtat e pėrmbajtura.
Developed by: Just5 Studio